Categorii

Newsletter


RSS Produse noi

Pliante volante flyere

Agriprom_B_-_Copy.jpg

La nivel european, se poate vorbi de o traditie in primirea si citirea acestor materiale promotionale tiparite.
Potrivit unui studiu paneuropean ELMA, circa 69% dintre consumatorii europeni si respectiv 79% in Europa centrala, citesc pliantele de retail.
Un procentaj de circa 65% dintre consumatori considera pliantele drept un element util.In medie, pliantele de retail sunt tinute in casa între 3-5 zile.

Una dintre cele mai importante  metode de promovare si atragere de noi clienti pentru marii retaileri, foarte populara in Europa si intr-un proces continuu de dezvoltare  in Romania. Tot odata este si cea mai eficienta metoda, cheltuielile acestor flyere fiind aproape neinsemnate în comparatie cu puterea de promovare media pe care o reprezinta, in plus, dupa cum o arata si cercetarile in domeniu, permite analizarea atenta a publicului-tinta.

Metoda de promovare cu fluturasi sau flyere este cea mai simpla si des intalnita. Marele avantaj il reprezinta pretul scazut care este mult mai mic decat in cazul altor materiale promotionale. Pretul redus al flyerelor se datoreaza in primul rand simplitatii si dimensiunilor reduse, deci consum mic de hartie.

La fel ca si in cazul pliantelor, flyerele trebuie sa contina doar informatiile necesare livrarii mesajul dorit: logo, date contact si detalii despre campania in derulare.

    Nu sunt produse in aceasta categorie.



Va multumim!